- Štítky blogu
- celoroční
- škoda
- continental
- bridgestone
- testy
- michelin
- zimní
- goodyear
- vredestein
- elektrovozy
- hankook
- uhp
- nokian
- elektromobily
- terénní
- yokohama
- van
- letní
- firestone
- ocenění
- recyklace
- suv
- kumho
- vítěz
- pneu
- design
- palivo
- úspora
- dodávkové
- falken
- značení
- index
- cooper
- 4x4
- nexen
- pirelli
- runflat
- 2022
- moe
- kalkulátor
- účinnost
- valivý odpor
- eu štítek
- štítek
- kalkulačka
- spotřeba
- třída
- ekologie
- autoexpress
Potřebujete poradit?
Škoda Enyaq iV bude obouvat Hankook pro elektromobily
Hankook pokračuje v rozšiřování svého portfolia originální výbavy pro elektromobily tím, že na plně elektrický vůz Škoda Enyaq iV nasadí pneumatiky Ventus.
Bude vybavena modelem Ventus S1 evo 3 ev speciálně vyvinutou pro elektromobily, stejně jako na sesterském modelu koncernu Volkswagen, konkrétně na WV ID.4. Pro zajímavost jde o stejné pneu s jakými vyjede z továrny i Audi E-Tron GT. V závislosti na modelové variantě prvního plně elektrického SUV značky Škoda jsou k dispozici rozměry 18 až 20 palců.
Pneumatika Ventus S1 evo 3 ev kombinuje nízký valivý odpor a vysokou nosnost. Enyaq iV, vybavený prémiovými pneumatikami Hankook, splňuje všechny požadavky na efektivní využití energie akumulátoru a tím i dosažení co nejvyššího dojezdu vozidla, což je stále jedno z nejdůležitějších kritérií pro elektromobily.
Současně Hankook uvádí, že pneumatika Ventus S1 evo 3 ev je s novým elektrickým SUV Škoda sladěna do posledního detailu, zekména se soustředili na bezpečnost související s vyšší hmotností vozidla.
Hankook vybavil na zakázku navrženou pneumatiku pro elektromobily dvouvrstvou kostrou z vysoce výkonných vláken. Nabízí velmi vysokou stabilitu a zajišťuje nízkou vlastní hmotnost vzhledem ke svým rozměrům.
Další důležitou vlastností pneumatiky Ventus S1 evo 3 ev je speciální směs běhounu. Ta s jistotou řeší velmi vysoké točivé momenty, které jsou pro elektromobily jedinečné, a zároveň zajišťuje vynikající přilnavost na mokru i na suchu. Valivý odpor zůstává po celou dobu nízký.
Zvláštností 20palcového rozměru se sníženou výškou bočnic je dodatečné zesílení na bázi oceli v oblasti patky, které přispívá k ještě vyšší tuhosti bočnic. Kromě přesného usazení pneumatiky na ráfku je tak zajištěna mimořádně sportovní a přímá odezva řízení.
Images by ŠKODA AUTO a.s. and Hankook Tire & Technology
Převzato z PneuNews.cz